-
07.04.2016
:) *)
-
05.04.2016
Szybka profesjonalna obsługa
-
30.03.2016
Usługa wykonana b. dobrze i na czas.
-
27.03.2016
dobra marka
-
23.03.2016
Bo nie mam istotnych zastrzeżeń do sposobu usługi serwisowej
-
19.03.2016
Obsluga fachowa,informacje przed i po usłudze wyczerpujące,po wejściu do serwisu natychmiastowe zainteresowanie klijentem.I zawsze próba zachęcenia do obejrzenia nowych modeli z wyczerpującą odpowiedzią na pytania.
-
16.03.2016
Nigdy nie miałem problemów z serwisem
-
16.03.2016
spełnia w pełni nasze oczekiwania
-
16.03.2016
Zostałam potraktowana bardzo uprzejmie,wykonano nawet dodatkową usługe, a która poprosiłam.
-
15.03.2016
Bardzo miła, profesjonalna obsługa klienta. Na wszystkie moje pytania otrzymałem zadowalające mnie odpowiedzi. Gratuluję właścicielowi tak dobranego teamu.
-
12.03.2016
Bo wszystko dziala sprawnie i tak jak powinno
-
11.03.2016
bardzo
-
09.03.2016
Nie mam nic do zarzucenia.
-
09.03.2016
Profesjonalna obsługa! nic dodac nic ująć...
-
09.03.2016
Z dotychczasowych doświadczeń z dealerem ( serwisem) przy obsłudze pojazdów (Honda CR-V III i IV generacji oraz skutera SW -400) nigdy nie napotkałem problemów w umawianiu, obsłudze, doradztwie czy też jakości świadczonych usług. To też było zasadniczym powodem wyboru tej marki i tego salonu przy zakupie kolejnego pojazdu. Są w pełni profesjonalni i posiadają kompetentny, doświadczony , zawsze służący pomocą personel. Powtórzę, po prostu profesjonaliści.
-
06.03.2016
Z uslug serwisowych w salonie/serwisie Honda Daszuta w Olsztynie zawsze bylem zadowolony. Zawsze otrzymywalem samochod zastepczy, jesli potrzebowalem. Nigdy nie bylo problemow z pozniejsza eksploatacja w zwiazku z dokonywanymi naprawami a cena uslug i dostepnosc czesci sa warte inwestycji.
-
03.03.2016
Bardzo dobry serwis. Usługi są przeprowadzane szybko i profesjonalnie. Dealerzy dbają o wszystkie szczegóły naprawy czy serwisu mojego auta.
-
02.03.2016
Mam samochody Honda od zawsze. Korzystałem z serwisu Honda we Francji (La Roche sur Yon) Zaproście ich do Olsztyna i pokażcie jak powinno się obsługiwać klientów. Osoby które się mną zajmują znam od lat. Relacje dostawca-klient są dla mnie ważne.
-
02.03.2016
Otrzymałem jasno wszystkie informacje. Usługa była wykonana bardzo szybko.
-
01.03.2016
ponieważ zawsze wszystko przebiega zgodnie z ustaleniami, obsługa jest miła i z należytą dbałością podchodzi do auta.